Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti.
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Článek |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
Příbuzné jednotky: | Obsaženo v:
Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14) |
LEADER | 00433nab a2200121Ia 45e0 | ||
---|---|---|---|
001 | 30871 | ||
008 | 241205s9999 xx 000 0 d | ||
100 | 1 | |a Vaníková, Martina | |
245 | 1 | 0 | |a Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti. |
264 | 1 | |c 2019 | |
650 | 0 | 4 | |a didaktika latiny |
655 | 4 | |a články | |
773 | 0 | |t Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14) |