Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti. 

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vaníková, Martina
Médium: Článek
Vydáno: 2019
Témata:
Příbuzné jednotky:Obsaženo v: Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14)
LEADER 00433nab a2200121Ia 45e0
001 30871
008 241205s9999 xx 000 0 d
100 1 |a Vaníková, Martina 
245 1 0 |a Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti.  
264 1 |c 2019 
650 0 4 |a didaktika latiny 
655 4 |a články 
773 0 |t Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14)