Kritické myšlení ve vzdělávacím procesu: inspirace Sókratem a Kantem
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kapitola |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
Příbuzné jednotky: | Obsaženo v:
J. Gazda – V. Liška – B. Marek. Kritické myšlení. Dovednost (nejen) pro 21. století |
LEADER | 00511naa a2200157Ia 45e0 | ||
---|---|---|---|
001 | 9825 | ||
008 | 240807s9999 xx 000 0 d | ||
020 | |a 978-80-87343-88-3 | ||
041 | |a cze | ||
100 | |a Marek, Bořivoj | ||
245 | 0 | |a Kritické myšlení ve vzdělávacím procesu: inspirace Sókratem a Kantem | |
264 | 1 | |c 2019 | |
300 | |b s. 9–29 | ||
650 | 4 | |a didaktika | |
655 | 4 | |a kapitoly v knize | |
773 | 0 | |t J. Gazda – V. Liška – B. Marek. Kritické myšlení. Dovednost (nejen) pro 21. století |d Praha: P3K, 2019 |9 2019 |