Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti.
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Článek |
Vydáno: |
Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14)
2019
|
Témata: |
LEADER | 00449nab a2200121Ia 45e0 | ||
---|---|---|---|
001 | 9796 | ||
008 | 240807s9999 xx 000 0 d | ||
020 | |a ISSN 1211-6378 | ||
100 | |a Vaníková, Martina | ||
245 | 0 | |a Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti. | |
264 | 1 | |b Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14) |c 2019 | |
650 | 4 | |a didaktika latiny | |
655 | 4 | |a články |