Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti. 

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vaníková, Martina
Médium: Článek
Vydáno: Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14) 2019
Témata:
LEADER 00449nab a2200121Ia 45e0
001 9796
008 240807s9999 xx 000 0 d
020 |a ISSN 1211-6378  
100 |a Vaníková, Martina 
245 0 |a Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti.  
264 1 |b Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14)  |c 2019 
650 4 |a didaktika latiny 
655 4 |a články