Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti.
Hlavní autor: | Vaníková, Martina |
---|---|
Médium: | Článek |
Vydáno: |
Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých, 1/2019 (str. 9-14)
2019
|
Témata: |
Podobné jednotky
-
Výuka latiny v ČR
Autor: Vaníková, Martina
Vydáno: (2019) -
Když je na latinu málo času
Autor: Zlámalová, Marie
Vydáno: (1993) -
Z diskuse o kumránském Učiteli spravedlnosti
Autor: Havránek, Alexander
Vydáno: (1961) -
Ty, má sladká moci
Autor: Papathanasopoulou, Maira
Vydáno: (2005) -
Nikdo nechybuje úmyslně: smysl sókratovského intelektualismu
Autor: Segvicová, Heda
Vydáno: (2010)